plank

Plank, czyli ćwiczenie deski

Plank, czyli inaczej deska ćwiczenie lub ćwiczenie deski to rodzaj treningu, dzięki któremu można bardzo ładnie wyrzeźbić ciało. Warto jednak wiedzieć o tym, iż efektem takiego ćwiczenia jest nie tylko wyrzeźbione ciało, ale również wiele zdrowotnych korzyści. Prawidłowo wykonane ćwiczenie pomaga wzmocnić mięśnie głębokie oraz mięśnie tułowia a pierwsze efekty widoczne już w ciągu miesiąca. W pozycji deski początkowo należy wytrzymać około 30 sekund, wykonując takie ćwiczenie dwa razy w tygodniu. Z każdym kolejnym tygodniem warto dokładać około 15-20 sekund, dzięki czemu tkanka mięśniowa zacznie powoli się rozwijać. Z pewnością pierwsze wykonane ćwiczenie może zakończyć się klapą, ponieważ potrzebne jest skupienie, a także bardzo silna wola. Z czasem jednak powinno być coraz lepiej. Przed wykonaniem deski warto jednak przygotować się do ćwiczenia poprzez odpowiednią rozgrzewkę. Dzięki temu wszystko powinno przebiegać sprawnie, a w szybkim czasie będzie można zaobserwować pierwsze efekty.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *